Cumu Riscalda Un Indirizzu IP Per Invià Email SMTP

Guida di Riscaldamentu IP Featured Image

Chì ghjè u riscaldamentu IP?

L'IP Warming hè a pratica di uttene i fornitori di email inbox aduprati per riceve messageria da i vostri indirizzi IP dedicati. 

Hè una parte estremamente impurtante di l'invio di e-mail cù qualsiasi Fornitore di serviziu di e-mail per assicurà chì i vostri messagi ghjunghjenu à e so caselle di destinazione à una tarifa sempre alta.

IP Warming hè pensatu per aiutà à stabilisce una reputazione pusitiva cù ISP (Providituri di Serviziu Internet). 

Ogni volta chì un novu indirizzu IP hè utilizatu per mandà un email, l'ISP monitoranu programmaticamente quelli email per verificà chì ùn hè micca usatu per mandà spam à l'utilizatori.

E s'ellu ùn aghju micca tempu per riscalda IPs?

U Riscaldamentu IP hè necessariu. Se ùn avete micca riscaldatu l'IP in modu adattatu, è u mudellu di u vostru email provoca ogni suspettu, alcuni o tutti i seguenti ponu accade:

A vostra velocità di spedizione di e-mail puderia esse rallentata o rallentata significativamente.

L'ISP limitanu a spedizione di e-mail quandu suspettu di spam nasce per pudè prutezzione di i so utilizatori. Per esempiu, se mandate à 100000 utilizatori, l'ISP puderia furnisce l'email solu à 5000 di quelli utilizatori durante a prima ora. L'ISP poi monitoreghja e misure di l'ingaghjamentu cum'è i tassi di apertura, i tassi di clic, l'annullamenti è i rapporti di spam.

Se un numeru significativu di rapporti di puzzicheghju accade, puderanu sceglie di relegà u restu di quellu mandatu à u cartulare di spam piuttostu cà di trasmette à l'inbox di l'utilizatore.

Se l'ingaghjamentu hè moderatu, puderanu cuntinuà à throttle u vostru email per cullà più dati d'ingaghjamentu per determinà se u mail hè spam cù più certezza.

Se l'e-mail hà metriche d'ingaghjamentu assai elevate, ponu cessà di throttle stu email interamente. Usanu quelli dati per creà una reputazione di e-mail chì eventualmente determina se i vostri emails sò filtrati automaticamente per spam.

U vostru duminiu è o IP puderia esse in lista negra da l'ISP, à quale puntu tutti i vostri email cumincianu à andà direttamente à u cartulare spam di a casella di u vostru utilizatore.

Se questu accade, avete bisognu di visità e liste chì site è appellu à questi ISP per esce da queste liste O installà un novu servitore in u vostru VPS o un altru VPS interamente.

E migliori pratiche di riscaldamentu IP

Tutte e cunsequenze sopra sò interamente evitabili se seguite e seguenti linee guida:

 

Accuminciate per mandà picculi volumi di email, è aumentate a quantità chì mandate ogni ghjornu u più gradualmente pussibule. Campagne di e-mail abrupte è di grande volume sò cunsiderate cù u più scetticismu da l'ISP.  Dunque, duvete principià per invià picculi quantità di email è scala gradualmente versu u voluminu di email chì ultimamente intende di mandà.  Indipendentemente da u voluminu, suggerimu di scaldà a vostra IP per esse sicura. Per piacè vede u calendariu sottu per i dettagli. Preferite sempre e-mail ben mirati à l'esplosioni indiscriminate quandu riscaldanu IP.

 

Quandu u riscaldamentu IP hè cumpletu, cuntinueghja à mandà una cadenza più consistente pussibule. L'IP ponu rinfriscà si u voluminu si ferma o diminuite significativamente per più di uni pochi ghjorni. Spread your email in un ghjornu o parechji ghjorni.

Assicuratevi chì a vostra lista di e-mail hè pulita, idealmente direttamente da a squadra di sicurezza IT di u vostru target phish è ùn hà micca email antichi o micca verificati.

Monitorate cù cura a vostra reputazione di mittente mentre conduce u prucessu di riscaldamentu IP.

E seguenti metriche sò impurtanti per fighjà durante u riscaldamentu:

 

Tassi di rimbalzi: 

Se una campagna rimbalza in più di 3-5%, duvete valutà a pulizia di a vostra lista cù a squadra di sicurità IT per u vostru scopu di teste di phish.

 

Rapporti di spam:

Se una campagna hè signalata cum'è spam à un ritmu di più di 0.08%, duvete rivalutà u cuntenutu chì inviate, assicuratevi chì hè destinatu à un publicu interessatu, è assicuratevi chì i vostri email sò scritti in modu adattatu per suscitarà u so interessu. .

Punteggi di reputazione di mittente: 

I servizii seguenti sò utili per verificà cumu a vostra reputazione avanza: dnsbl.info, mxtoolbox.com/blacklists.aspx, e poste.io/dnsbl 

Programmi di riscaldamentu IP

Ricumandemu fermamente di aderisce à stu prugramma di riscaldamentu IP strettamente per assicurà a consegna. Hè ancu impurtante chì ùn saltate micca i ghjorni, postu chì a scala coherente mellora a capacità di consegna.

Ghjornu # di e-mail da esse mandati

1 50

2 100

3 500

4 1,000

5 5,000

6 10,000

7 20,000

8 40,000

9 70,000

10 100,000

11 150,000

12 250,000

13 400,000

14 600,000

15 1,000,000

16 2,000,000

17 4,000,000

18 + Doppiu ogni ghjornu finu à u voluminu desideratu

 

Quandu u riscaldamentu hè cumpletu è avete righjuntu u vostru voluminu di u ghjornu desideratu, avete da scopu di mantene quellu voluminu ogni ghjornu. 

Qualchese fluttuazione hè bè, ma ghjunghje à u voluminu desideratu, allora solu fà una splutazioni di massa una volta à settimana pò influenzà negativamente a vostra consegna è a reputazione di u mittente. 

Infine, a maiò parte di l'ISP almacenanu solu dati di reputazione per 30 ghjorni. Se vai un mesi senza mandà, avete da ripetiri u prucessu di riscaldamentu IP.

Segmentazione di u subdominiu

Parechji ISP è fornitori d'accessu à e-mail ùn filtranu più solu per a reputazione di l'indirizzu IP. Queste tecnulugii di filtrazione avà ancu cuntà a reputazione basatu in u duminiu. 

Questu significa chì i filtri fighjeranu tutte e dati assuciati cù u duminiu di u mittente è micca solu l'indirizzu IP.

Per questu mutivu, in più di scaldà a vostra IP di email, ricumandemu ancu avè duminii separati o sottodominii per u marketing, transazzione è mail corporativu. 

Hè ricumandemu di segmentà i vostri duminii in modu chì u mail corporativu hè mandatu à traversu u vostru duminiu di primu livellu, è u marketing è u mail transazionale sò mandati attraversu diversi domini o sottodomini.