AWS Networking: Configurazione VPC per l'accessibilità di l'istanza publica

AWS Networking: Configurazione VPC per l'accessibilità di l'istanza publica

I MUVRINI

Cume l'imprese movenu più di e so operazioni à u nuvulu, avè una cunniscenza prufonda di Amazon Web Services (AWS) è e so capacità di rete diventanu sempre più impurtanti. Unu di i blocchi fundamentali di a rete AWS hè u Virtual Private Cloud (VPC) - una reta chì create in u vostru contu AWS per isolà e risorse chì eseguite quì da e risorse di l'altri utilizatori. In questu post di blog, ci focalizeremu specificamente in a cunfigurazione di VPC per l'accessibilità di l'istanza publica. E poi useremu l'assistente VPC per creà automaticamente tabelle di routing, subnets è gateway di rete per permette di ghjunghje à a vostra istanza da l'internet publicu.

Configurazione VPC

  1. Per cumincià, caricate a cunsola per a vostra istanza AWS. Vai à u serviziu VPC in AWS è cunfigurà u VPC, a subnet, a tabella di route è a porta di Internet. Questu pò esse fattu in seconde cù u novu strumentu di creazione di nuvola privata virtuale di AWS.
  2. Scrivite VPC in a barra di ricerca di a cunsola AWS è navigate à i vostri VPC. Selezziunà Crea un VPC è selezziunate VPC è più. Abilita a generazione automatica di tag di nome è stabilisce u vostru nome preferitu.
  3. For l IPv4 bloccu CIDR, mette in 172.20.0.0/20. Lasciate IPv6 bloccu CIDR allocazione disattivata. Lasciate Locazione per difettu. Cambia dispunibilità zoni à 1. Lascià u Numaru di subnet publichi on 1 cusì pudemu accede à a nostra applicazione per Internet. Lasciate u Numero di subnets privati cum'è 1. Set gateway NAT à In 1 AZ so chì simu capaci di accede à Internet. Ùn useremu micca S3 cusì pudemu disattivà l'endpoint VPC.
  4. Assicuratevi I nomi di host DNS sò attivati ​​è chì Risoluzione DNS hè attivatu. Questu hè criticu per accede à e vostre istanze per nome d'ospite è per assicurà u trafficu per elli cù criptografia SSL.
  5. selezziunà Crea VPC, aspittà chì u prucessu di creazione di VPC compie tutti i passi è dopu cliccate Vede VPC. 
  6. andate à Subnets è selezziunate a subnet chì avete creatu.
  7. selezziunà Actions e Edite i paràmetri di a subnet. Habilita l'assignazione automatica di l'indirizzu IPv4 publicu per assicurà chì un indirizzu IPv4 publicu hè assignatu à l'istanza à l'iniziu o assignà manualmente un indirizzu IPv4 à e vostre istanze più tardi.
  8. Dopu cliccate salvà è avete finitu cù a configurazione di rete.
  9. Selezziunate u VPC è a subnet publica chì avete creatu quandu lanciate a vostra istanza. È puderà generà facilmente certificati è accede à e vostre istanze nantu à l'internet publicu.

cunchiusioni

In cunclusione, assicurà l'accessibilità di l'istanza publica hè essenziale per l'urganisazioni chì gestiscenu risorse publiche in i so ambienti AWS. Sfruttendu e putenti capacità di rete VPC, l'utilizatori AWS ponu cunfigurà e so rete per furnisce un accessu sicuru è affidabile à e so istanze pubbliche mentre utilizanu pratichi megghiu per a sicurità di a rete è l'istanza.