Bypassendu a Censura Internet cù TOR

Bypassendu a Censura TOR

I MUVRINI

In un mondu induve accessu à nantu à u corsu hè sempre più regulatu, attrezzi cum'è a reta Tor sò diventati cruciali per mantene a libertà digitale. Tuttavia, in alcune regioni, i fornitori di servizii Internet (ISP) o l'organi governativi ponu attivamente bluccà l'accessu à TOR, impedendu a capacità di l'utilizatori di aggira a censura. In questu articulu, esploreremu cumu l'individui ponu superà queste restrizioni usendu ponti è trasporti pluggable in a reta TOR.

TOR è Censura

TOR, l'abbreviazione di "The Onion Router", hè un software open-source chì permette à l'utilizatori di navigà in Internet in modu anonimu, indirizzendu u so trafficu attraversu una seria di nodi, o relay, operati da vuluntarii in u mondu sanu. Stu prucessu aiuta à ammuccià l'identità è u locu di l'utilizatore, facendu difficiule per terze parti di seguità e so attività in linea. Tuttavia, in e regioni induve a censura di Internet hè prevalente, l'ISP o l'entità governative ponu bluccà l'accessu à TOR, limitendu a capacità di l'utilizatori à utilizà sta strumentu per accede à l'infurmazioni senza censura.

Ponti è Porti Pluggable

Un metudu cumuni impiegatu da l'ISP per bluccà l'accessu à TOR hè di impedisce à l'utilizatori di cunnette à i relay cunnisciuti publicamente. Per evità sta restrizione, TOR offre una suluzione chjamata ponti. I ponti sò relay privati ​​​​chì ùn sò micca listati publicamente, facenu più difficiuli per l'ISP di identificà è bluccà. Utilizendu i ponti, l'utilizatori ponu sguassate e misure di censura implementate da l'ISP è accede à a rete Tor in modu anonimu.

In più di bluccà l'accessu à i relay cunnisciuti, l'ISP ponu ancu monitorà u trafficu Internet di l'utilizatori per i mudelli associati à l'usu TOR. I trasporti Pluggable offrenu una suluzione à stu prublema offuscandu u trafficu TOR per fà cumparisce cum'è trafficu Internet regulare. Per disguising u trafficu TOR cum'è qualcosa d'altru, cum'è videochiamate o visite di u situ web, i trasporti pluggable aiutanu l'utilizatori à evade a rilevazione è aggira e misure di censura imposte da l'ISP.

Cumu aduprà i Ponti è i Trasporti Pluggable

Per utilizà ponti è trasporti pluggable, l'utilizatori ponu seguità questi passi:

 

  1. Visita bridges.torproject.org per uttene indirizzi di ponte.
  2. Selezziunate u tipu di trasportu pluggable desideratu (per esempiu, obfs4, meek).
  3. In alternativa, se u situ web di u Prughjettu TOR hè bluccatu, l'utilizatori ponu email bridges@torproject.org cù u sughjettu "get transport obfs4" (o u trasportu desideratu) per riceve l'indirizzi di ponte per email.
  4. Configurate u navigatore TOR o u cliente Tor alternativu per utilizà ponti è trasporti pluggable.
  5. Cunnettete à a reta TOR utilizendu l'indirizzi di ponte furniti.
  6. Verificate a cunnessione à a rete TOR cuntrollandu u statu di cunnessione in u navigatore Tor o u cliente.

cunchiusioni

 

In cunclusione, i ponti è i trasporti pluggable sguassate in modu efficace a censura di Internet è accede à a reta Tor in e regioni induve l'accessu hè ristrettu. Sfruttendu i relay privati ​​​​è offuscando u trafficu Tor, l'utilizatori ponu prutege a so privacy è accede à l'infurmazioni senza censura in linea. Tuttavia, hè impurtante nutà chì queste misure deve esse aduprate solu quandu hè necessariu, è l'utilizatori anu da esse prudente per assicurà a sicurità di e so attività in linea.

 

Per quelli chì cercanu soluzioni alternative à a censura di Internet, opzioni cum'è HailBytes SOCKS5 proxy nantu à AWS furnisce strade supplementari per scaccià e restrizioni mantenendu una cunnessione Internet veloce è sicura. Inoltre, HailBytes VPN è GoPhish offrenu altre capacità per rinfurzà a privacy è a sicurità in linea.