Google è u Mitu Incognito

Google è u Mitu Incognito

U 1 d'aprile di u 2024, Google hà accunsentutu à risolve una causa distrughjendu miliardi di registri di dati raccolti da u modu Incognito. A demanda hà dichjaratu chì Google seguitava segretamente l'usu di l'Internet di e persone chì pensavanu chì navigavanu in privatu.

U modu incognito hè un paràmetru per i navigatori web chì ùn mantene micca registri di e pagine web visitate. Ogni navigatore hà un nome diversu per u paràmetru. In Chrome, hè chjamatu Modu Incognito; in Microsoft Edge, hè chjamatu InPrivate Mode; in Safari, hè chjamatu Private Browsing, è in Firefox, hè chjamatu Private Mode. Questi modi di navigazione privata ùn salvanu micca a vostra storia di navigazione, e pagine in cache, o i cookies, cusì ùn ci hè nunda da sguassà - o cusì pensanu l'utilizatori di Chrome.

L'azzione di classa, presentata in 2020, copre milioni d'utilizatori di Google chì anu utilizatu a navigazione privata da u 1 di ghjugnu 2016. L'utilizatori anu dichjaratu chì l'analitiche, i cookies è l'applicazioni di Google permettenu à a cumpagnia di seguità in modu improperu e persone chì anu utilizatu u navigatore Chrome di Google in modu "Incognito". è ancu altri navigatori in modu di navigazione "privata". A demanda accusò Google di ingannà l'utilizatori nantu à cumu Chrome hà tracciatu l'attività di tutti quelli chì utilizanu l'opzione di navigazione privata "Incognito".

In l'agostu, Google hà pagatu $ 23 milioni per risolve un casu di longa durata per dà accessu à terze parti à e dati di ricerca di l'utilizatori. L'e-mail interni di Google presentati in a causa dimustravanu chì l'utilizatori chì utilizanu u modu incognito eranu seguiti da a cumpagnia di ricerca è publicità per a misurazione di u trafficu web è a vendita di publicità. Allegava chì a divulgazione di marketing è di privacy di Google ùn hà micca infurmatu bè l'utilizatori di i tipi di dati raccolti, cumprese i dettagli nantu à quali siti web anu vistu.



L'avucati di l'attore anu descrittu l'accordu cum'è un passu impurtante in a dumanda di l'onestà è a responsabilità da e grande cumpagnie tecnologiche in quantu à a raccolta è l'usu di dati. Sutta l'accordu, Google ùn hè micca obligatu di pagà i danni, ma l'utilizatori ponu perseguite individualmente a cumpagnia per danni.