Cumu dumandà l'accessu à a produzzione nantu à Amazon SES

Cumu dumandà l'accessu à a produzzione nantu à Amazon SES

I MUVRINI

Amazon SES hè un serviziu di e-mail basatu in nuvola offertu da Amazon Web Services (AWS) chì furnisce un modu simplice è costu-efficace per mandà email transazzione, messagi di marketing, è altri tipi di cumunicazioni à un gran numaru di destinatari. Mentre chì qualcunu pò usà Amazon SES per mandà e-mail di prova è sperimentà cù u serviziu, per mandà e-mail in modu di produzzione cumpleta, avete bisognu di dumandà l'accessu di produzzione. Questu significa chì senza accessu à a produzzione, pudete solu mandà email à altre identità verificate SES.

 

Richiedendu l'accessu à a produzzione

  1. In a vostra cunsola AWS, andate à Dashboard di u Contu è cliccate Richiede l'accessu à a produzzione. 
  2. sutta tipu di mail, selezziunà Gheorghe (o Transazionale secondu a necessità)
  3. Inserite un ligame à u vostru situ web in u URL situ campu. 
  4. In u Usu casu campu, inserisci un casu d'usu ben scrittu. U vostru casu d'usu duverebbe dimustrà chjaramente cumu pensate di custruisce una lista di mailing, gestisce i rimbalzi di e-mail è i reclami è cumu l'abbonati ponu optà per i vostri email.
  5. Accetta à u Cunnizzioni e Cundizioni è sottumette una dumanda.
  6. Amazon vi manderà un email nantu à u statu di a vostra dumanda in pocu tempu.

cunchiusioni

In cunclusione, dumandà l'accessu à a produzzione in Amazon SES hè un passu necessariu per l'imprese è l'urganisazione chì volenu simplificà e so campagne di marketing per email è migliurà a cumunicazione cù i so clienti. Mentre u prucessu pò parè spaventoso, seguite i passi descritti in questu articulu vi aiuterà à verificà u vostru duminiu, stabilisce notificazioni, è aderisce à e pulitiche di Amazon SES è pratichi megghiu

Google è u Mitu Incognito

Google è u Mitu Incognito

Google è u mitu Incognito U 1 d'aprile 2024, Google hà accunsentutu à risolve una demanda distrughjendu miliardi di dati di dati raccolti da u modu Incognito.

Read More »