Cumu installà un Microsoft SMTP in Gophish

Cumu installà un Microsoft SMTP in Gophish

I MUVRINI

Ch'ella sia cunducendu a phishing Campagna per pruvà a sicurità di a vostra urganizazione o ottimisimu u vostru prucessu di spedizione di e-mail, un servitore SMTP dedicatu pò simplificà u vostru flussu di travagliu di e-mail è migliurà a vostra prestazione generale di e-mail. U servitore Simple Mail Transfer Protocol (SMTP) di Microsoft hè una opzione affidabile è faciule d'utilizà per gestisce e necessità di cumunicazione per e-mail di a vostra urganizazione. In questu articulu, vi guideremu à traversu u prucessu di stallà un servitore SMTP di Microsoft Gophish.



 

Configurazione di Microsoft SMTP in Gophish

  1. In u vostru esempiu Gophish, navigate à Invià Profili. 
  2. Sceglite u Mail Outlook opzione per persunalizà u mudellu. 
  3. In u menù, inserite u vostru indirizzu email Microsoft in u SMTP Da campu. Lasciate u valore predeterminatu Host campu cum'è hè. Inserite u vostru indirizzu email in u utilizatore campu. 
  4. Per fà generà una codice, andate à i paràmetri di sicurità in u vostru contu Microsoft. Cliccate nant'à Impostazioni avanzate di sicurezza. sutta App Passwords, selezziunà Crea una nova password di l'app è copià a password.
  5. Torna à a vostra istanza Gophish è inserite a password in u Codice campu.
  6. Mandate un email di prova per cunfirmà u successu.



cunchiusioni

In cunclusione, a creazione di un servitore SMTP di Microsoft in Gophish pò simplificà u vostru flussu di travagliu di email è rinfurzà a postura di sicurità di a vostra urganizazione. Seguendu e linee guida delineate in questu articulu, pudete installà è cunfigurà u vostru servitore SMTP cun facilità è assicuratevi chì e vostre campagne di phishing o i prucessi di spedizione di e-mail funzionanu bè.