SOCKS5 Proxy QuickStart: Configurazione di Shadowsocks in AWS

SOCKS5 Proxy QuickStart: Configurazione di Shadowsocks in AWS

I MUVRINI

In questu articulu cumpletu, esploreremu a creazione di un proxy SOCKS5 utilizendu Shadowsocks in Amazon Web Services (AWS). Ampararete cumu cunfigurà u servitore proxy in AWS è cunfigurà un cliente proxy in u locu per stabilisce una cunnessione sicura è efficiente. Pudete furnisce proxy in 26 regioni intornu à u globu in pochi minuti è ancu ottene a scalabilità è l'affidabilità di AWS.

Cunfigurazione

  1. Navigate à u mercatu AWS è cercate u proxy Hailbytes, è dopu selezziunate a lista di proxy SOCKS5.
  2. Sceglite u Cuntinuà à Abbonate buttone è accetta i termini.
  3. Una volta l'abbonamentu hè dispunibule, avanti è cliccate Cuntinuà à Configurazione. Poi cliccate Cuntinuà à Launch. Lascià l'azzione cum'è Lanciari da u situ web è cambia u tipu d'istanza EC2 in t2.grande per VPC.
  4. Assicuratevi di utilizà u VPC cù nomi d'ospiti è assignazioni IP attivati.
  5. Crea un novu gruppu di sicurità basatu nantu à i paràmetri di u venditore. Dà un nome è una descrizzione di a vostra scelta. Per a cunnessione SSH, restringe surghjente à U mo IP. U portu 8488 hè u portu chì SOCKS5 hà da esse in esecuzione cusì u surghjente pò esse lasciatu cum'è In ogni locu. Pudete ancu limità à un gruppu di IP di voi solu vulete dà accessu à un gruppu più chjucu.
  6. sutta Impostazioni di coppia di chjave, sceglite una coppia di chjave chì avete accessu è cliccate Lanciari.
  7. Navigate à i dettagli di l'istanza nantu à u dashboard EC2. Truverete l'istanza dispunibule quì. Aspetta finu à chì tutti i cuntrolli di salute tornanu verdi prima di avanzà.
  8.  
  9. Mentre aspetta, verificate u vostru nnirizzu IP è nota. Questu hè per sapè se u proxy hà fattu effettu o micca. Pudete andà in whatsmyip.com è ripiglià u vostru IP cum'è riferimentu.
  10. Scaricate, installate è apre u cliente proxy per a vostra piattaforma preferita. Per utilizà u cliente Windows, andate à shadowsocks.org è cliccate Scaricate da IPFS nantu à a pagina iniziale. Da u menù, selezziunate shadowsock-4.4.1.0.zip.
  11. Aprite u schedariu zip è trascinate shadowsocks.exe nantu à u vostru desktop.
  12. Eseguite shadowsocks.exe è vi mostrarà un Edite i servitori finestra. Cunnettete à u servitore proxy inserendu l'indirizzu IP publicu da u dashboard EC2 in u cliente proxy. Avete ancu bisognu di aghjustà u servitore per esse 8488 invece di 8388. È dopu entre in l'ID d'istanza cum'è un codice per u servitore.
  13. Torna à a vostra istanza per vede l'ID d'istanza è l'indirizzu IPv4 publicu.
  14. Verificate chì a vostra cunnessione proxy hè successu navigendu in whatsmyip.com è verificate chì u vostru IP hè diversu. Deve esse u stessu IP cum'è u servitore proxy SOCKS5 chì avemu cunfiguratu in u passu precedente.
  15. U proxy hè prontu per l'usu. Pudete cunfigurà servitori alternativi utilizendu u listessu prucessu per permette di rotazione attraversu proxy è pudete sparte u vostru IP proxy cù altri utilizatori per l'imbarcu.

cunchiusioni

 Un proxy SOCKS5 furnisce un modu sicuru è privatu di mantene privacy online mentre chì vi permette di accede à ogni tipu di cuntenutu in linea, chì vi permette di navigà in Internet cun fiducia. Stallà un servitore proxy SOCKS5 pò esse sfida, ma cù l'istruzzioni ghjusta, stu compitu pò esse realizatu cun facilità. In questu articulu, avemu furnitu una guida passo-passu per stabilisce Shadowsocks in AWS per creà un servitore proxy SOCKS5.




Google è u Mitu Incognito

Google è u Mitu Incognito

Google è u mitu Incognito U 1 d'aprile 2024, Google hà accunsentutu à risolve una demanda distrughjendu miliardi di dati di dati raccolti da u modu Incognito.

Read More »