Chì ghjè u principiu di u minimu privilegiu (POLP)?

U principiu di u minimu privilegiu, cunnisciutu ancu POLP, hè un principiu di sicurità chì detta chì l'utilizatori di un sistema deve esse cuncessi u minimu quantità di privilegiu necessariu per cumpiendu e so attività. Questu aiuta à assicurà chì l'utilizatori ùn ponu micca accede o mudificà e dati chì ùn anu micca accessu.

In questu post di blog, discuteremu quale hè u principiu di u minimu privilegiu è cumu pudete applicà in a vostra attività. 

5 vantaghji di utilizà u principiu di u minimu privilegiu; impedisce a diffusione di malware; diminuisce a probabilità di attaccu ciberneticu; migliurà a produtividade di l'utilizatori; aiuta à dimustrà a conformità; aiuta à a classificazione di dati

U principiu di u minimu privilegiu (POLP) hè una guida di sicurità chì impone à l'utilizatori solu u livellu minimu d'accessu necessariu per fà e so funzioni di travagliu.

Perchè l'urganisazioni utilizanu u principiu di u minimu privilegiu?

U scopu di POLP hè di riduce u dannu potenziale da l'errori è l'attività maliciosa limitendu i privilegi di l'utilizatori.

Applicà u principiu di u minimu privilegiu pò esse difficiule, postu chì esige un pensamentu attentu di ciò chì ogni utilizatore hà bisognu à pudè fà u so travagliu è nunda di più.

Ci hè dui tipi principali di privileggi chì deve esse cunsideratu quandu applicà u principiu di u minimu privilegiu:

- Privilegi di u sistema: Quessi sò privilegii chì permettenu à l'utilizatori di fà azzione nantu à un sistema, cum'è accede à i fugliali o installà russo.

- Privilegi di dati: Quessi sò privilegi chì permettenu à l'utilizatori di accede è mudificà e dati, cum'è leghje, scrive, o sguassà i schedari.

I privileggi di u sistema sò generalmente più ristretti cà i privilegi di dati, postu chì ponu esse aduprati per realizà azzioni chì puderanu dannà u sistema. Per esempiu, un utilizatore cù accessu di lettura à un schedariu ùn pò micca sguassà, ma un utilizatore cù accessu à scrittura pò. I privileggi di dati anu ancu esse cunsideratu cun cura, postu chì l'accessu à l'utilizatori troppu accessu pò purtà à a perdita di dati o a corruzzione.

Quandu s'applicanu u principiu di u minimu privilegiu, hè impurtante di truvà un equilibriu trà a sicurità è l'usabilità. Se i privilegi sò troppu restrittivi, l'utilizatori ùn puderanu micca fà u so travagliu in modu efficace. Per d 'altra banda, se i privilegii sò troppu lassi, ci hè un risicu più grande di violazioni di sicurezza. Truvà u equilibriu ghjustu pò esse difficiule, ma hè essenziale per mantene un sistema sicuru.

U principiu di u minimu privilegiu hè una guida di sicurità impurtante chì deve esse cunsideratu quandu cuncepisce qualsiasi sistema. By cunsiderà currettamente ciò chì ogni utilizatore deve esse capaci di fà, vi ponu aiutà à riduce u risicu di perdita di dati o danni da attività maliziusi.